COVID-19 IZOLIACIJA IR JŪSŲ UŽIMTUMAS

Informacija, Patarimai | 0 comments

COVID-19 pandemija paveikė visą pasaulį. Šiuo metu visas pasaulis yra „uždarytas“. Taikomos ypač griežtos karantino priemonės. Ta pati situacija ir Lietuvoje – esame izoliuoti ir mūsų laisvė labai apribota. Karantinas yra sudėtingas periodas ypač garbaus amžiaus žmonėms, kurie turi daugiau sveikatos problemų ir/ar yra rizikos grupėje. Tačiau, nereikia nusiminti, štai, patarimai, kuo galima būtų užsiimti šiuo metu:

FILMAI IR SERIALAI

Kodėl gi patogiai neatsisėdus ir nepažiūrėjus savo mėgstamo filmo ar serialo?  Neabejotinai turime bent kelis mėgstamus filmus ar serialus. Filmų ar serialų žiūrėjimas leis bent laikinai pamiršti COVID-19 grėsmę ir leis atsipalaiduoti.
Šiuo metu Lietuvoje tikrai yra galimybė už nedidelį mėnesinį mokestį žiūrėti begalę filmų ar serialų. Netflix platforma – vienas iš pavyzdžių, be to, 30d. siūlo nemokamai išbandyti jų siūlomas paslaugas. Beveik kiekvienas Lietuvoje veikiantis televizijos/interneto tiekėjas siūlo užsisakyti ir filmų paketus. Būtinai pasidomėkite. Ir visada galima atrasti kažką naujo žiūrint YouTube.

STALO ŽAIDIMAI

Stalo žaidimai – puikus būdas užsiimti įdomia veikla. Stalo žaidimai ne tik kad leidžia atsipalaiduoti, bet ir skatina kognityvines funkcijas. Tai reiškia, kad stimuliuojamos galvos smegenys. „Monopolis“, „Jenga“, „Domino“ ir kt. – tai tik keletas žaidimų, kuriuos galite žaisti. 

Jenga, covid-19, uzimtumas, stalo zaidimai

NAUJA VEIKLA NAMUOSE

Galima sugalvoti daug ir įvairių naujų veiklų namuose. Kodėl nepradėjus tapyti ar piešti? Arba, turint popierinių klijų, popieriaus ir žirkles, pradėti modeliuoti. Siuvimas ir/ar mezgimas taip pat puikiai tinka praleisti laisvą laiką namuose.

Paeksperimentuokite namuose – išbandykite kelias naujas veiklas per vieną savaitę! Tikrai atrasite kažką įdomaus ir naujo.

TRENIRUOTĖS NAMUOSE

Užsiimti fizine veikla – vienas iš pagrindinių būdų išlikti sveikam. Mankšta ir treniruotės skatina širdies ir smegenų veiklą. Sportuodami namuose tikrai būsite geresnės nuotaikos. Kaip dažnai treniruotis? Remiantis NHS, reiktų bent 150 min (2.5val) per savaitę užsiimti vidutinio intensyvumo fizine veikla.

Treniruote, manksta namuose, uzimtumas

Nepaisant to, kad šiuo metu taikomas karantino režimas ir buvimas lauke yra apribotas, puikiai pasitreniruoti galima ir namuose. Egzistuoja daug vaizdinės medžiagos su treniruotėmis, tad jas stebint, galima daug ką atlikt ir patiems neišeinant iš namų.

KNYGŲ SKAITYMAS

Žinome, kad turite daug knygų namuose, tad kodėl vėl neišsitraukus kokios senos ir įdomios knygos? Knygos skaitymas ne tik stimuliuoja, įtraukia, bet ir gerina atmintį. Tai puikus užimtumo būdas. Nežinote kokia knygą skaityti? Pasiklauskite savo artimų, kokios knygos ar knygų žanrai jiems patinka. Daugelis turite internetą namuose, tad knygas galima užsisakyti ir internetu.  Egzistuoja ne tik fizinės knygos, bet ir „audio knygos“, kurias galima pasileisti per telefoną ir klausytis. Kalbate angliškai? Kodėl Jums nepabandžius Audible.com:  Įvairiausios knygos audio formatu.

PABAIGAI

Suprantame, kad, greičiausiai esate nuliūdę, kad dėl šiuo metu taikomo COVID-19 viruso pandemijos karantino negalite aplankyti savo mylimų žmonių ir bendrauti su jais. Karantinas taikomas siekiant sumažinti viruso plitimą ir padėti kiekvienam išlikti sveikam.  Bet yra ir gera naujiena, kad galima sugalvoti ypač daug veiklos namuose, kuri padės ištverti saviizoliaciją. Dažniau plaukite ir dezinfekuokite rankas ir vėdinkite patalpas.

Kaip Jus leidžiate dienas namuose ir kuo esate užimti? Parašykite komentaruose.

Komentarai

0 Comments

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Įdomūs straipsniai